torsdag 19 november 2009

Efter bloggpaus kommer solsken! :P

Efter en höst full av avbrott i vardagen så är det först nu jag känner att bloggen kan komma tillbaka . Jag kommer att visa höstbilder från huset & tomten idag . Ni kommer att få se hur vår badrum ser ut just nu och hur mycket som har hänt där ..

På lördag ska jag till min favorit gömma vad gäller seconhandfynd ! Då hoppas jag på lite fint gammalt julpynt, burkar (ska laga julgodis och ge bort i julklapp) och julstjärnor . Och jag är även ute efter en badrumslampa , tredje gången gillt säger dom ! Sen slinker det alltid med en hel del annat som förgyller mitt hem .. Detaljer, detaljer !

Nu är det dags att ladda kamerabatteriet så kommer det upp bilder senare !





Måste bara lägga in denna inspirationsbild ! Åh så fint !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar